Voorbereidingen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van ron broek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van ron broek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg ron

21 Juni 2015 | Nederland, Someren-Heide

In augustus 2014 werden wij, ( Jackelien & Ron ) gevraagd door Roland & Marian, of wij zin hadden om samen op vakantie te gaan naar Canada. Hier hebben wij zeer lang over na moeten denken.
( ongeveer 5 minuten )
De bedoeling was om met een camper, West canada te gaan ontdekken.
Roland en Marian hadden al via internet diverse reisbureaus vergeleken en offertes aangevraagd. Ook wij zouden dit gaan doen, en dan samen de beste uitkiezen.
Travelhome camperreizen kwam als een van de betere eruit, en met mijn Postnl personeelskorting van 10% waren ze ineens ook de goedkoopste.( mooi meegenomen ) Omdat de vestiging van Travelhome ook nog eens in de buurt gevestigd is, zijn we daar op 30 augustus DE reis gaan boeken.
We hebben gekozen om met KLM te vliegen ( zekerheid van directe vlucht ) en Canadream als verhuurder van de Camper.
De camper wordt opgehaald in Vancouver en weer ingeleverd in Calgary.

Nu, bijna 10 maanden later, en diverse gezellige avonden met plannen, hebben we de route vast liggen.
De reis zal gaan via: Vancouver-Vancouver island-Tofino-Campbell river-powell river-Whistler- Clearwater-Blue river-Jasper-Lake louise-Calgary.

Op moment van schrijven hebben we zojuist alle reisdocumenten ontvangen, en moeten we (helaas) nog exact 5 weken wachten voor het eindelijke vertrek.

Canada here we come........................