Reisdag. naar Vancouver. - Reisverslag uit Lulu Island, Canada van ron broek - WaarBenJij.nu Reisdag. naar Vancouver. - Reisverslag uit Lulu Island, Canada van ron broek - WaarBenJij.nu

Reisdag. naar Vancouver.

Blijf op de hoogte en volg ron

27 Juli 2015 | Canada, Lulu Island

Zondag was een fijne Reisdag.
Op Schiphol verliep check inn en douanecontrole heel snel.
Ook ons KLM toestel had geen vertraging en de vlucht en landing ging echt super. We kwamen in Vancouver aan en ook daar stonden we binnen 30 minuten na de landing al buiten. Pafkes doen natuurlijk.

De bus van Accent Inn was er binnen 20 minuten ook en dus op naar t Hotel
Dat had een prima kamer en dus waren we helemaal tevreden.

Rond 16:00 hebben een taxi naar t centrum gepakt en in Gastown uitgestapt. Eerst maar naar STARBUCKS gegaan!!!!
Op die hoek stond ook de steamclock.

Via West Enderstreet naar Chinatown gelopen. Dat viel echt tegen. Veel winkels dicht en weinig echte China sfeer zoals in San Francisco wel t geval is.
Na deze wandeling waten we wel toe aan eten.
Gekozen voor Pulled pork.
Die was redelijk en kon uiteraardniet tippen aan de Bennet's Pulled Pork in de Smokey Mountains.
Maar verder prima gegeten dus.
We zijn daarna via Waterfront station met de Skytrain en vanaf het vliegveld terug naar t hotel gegaan.
We waren allemaal gebroken en zijn meteen gaan slapen.
Nu ... Om 5:00 al wakker pfff
En dat terwijl we gisteren toch ruim 30 uur wakker zijn geweest.

Vandaag de camper halen....